Co můžete očekávat:
-praktické tipy a trénink konkrétních situací v komunikaci se zákazníkem
-nácvik prezentace služby/produktu, sebeprezentace a to vše od první schůzky s potencionálním zákazníkem,
-až po dojednání kontraktu
-lektory s praktickou zkušeností s byznysem a firemní realitou
Kurz povede lektorka Olga Štefánková, dále budou v lektorském týmu Petra Strnadová a Jolana Fořtová.
Kurz bude probíhat v níže uvedené dny v čase 9 – 13 hod v klubovně Okamžiku (Na Strži 40, Praha 4)
pondělí 12. května 2014
středa 14. května 2014
pondělí 19. května 2014
středa 21. května 2014
pondělí 26. května 2014
středa 28. května 2014
středa 4. června 2014
Pro přihlášení na kurz a hromadné doprovody ze stanice metra Pankrác do Okamžiku kontaktujte Mgr. Marii Matějů do 5. května 2014 na tel. 220 571 173, 733 124 213 nebo na e-mailu: m.mateju@okamzik.cz.
Neváhejte a přihlaste se. Kapacita kurzu je max. 8 účastníků. Těšíme se na vás! Více o vedoucí lektorce:
Olga Štefánková se zaměřuje na oblast komunikace a asertivity v proklientském a prodejním prostředí. Specializuje se na trénink, komplexní rozvoj prodejních dovedností, rozvoj dovedností a postojů specialistů komunikujících s interním a externím zákazníkem.
Zdroj:www.helpnet.cz
www.helpnet.cz