Každý desátý člověk v České republice žije se zdravotním postižením.

Služba Era eScribe pro neslyšící je od prosince dostupná ve všech Era Finančních centrech

11. 12. 2012

Už ve všech 73 Era finančních centrech po celé České republice se neslyšící či těžce nedoslýchaví lidé pohodlně domluví s klientskými pracovníky, a to díky plošnému zavedení služby Era eScribe. Půlroční testování ukázalo, že osobám se sluchovým postižením tato služba zásadně zlepšuje orientaci v nabídce a pracovníkům poboček usnadňuje zpracovávání požadavků klientů.

Služba Era eScribe pro neslyšící je od prosince dostupná ve všech Era Finančních centrech

„Projekt Era eScribe jsme testovali od července do konce listopadu a postupně jej vyzkoušelo ve vybraných Finančních centrech v Čechách a na Moravě 162 klientů. Velice brzy jsme zaznamenali kladné ohlasy a zařazení do rutinního provozu tak bylo spíš jen formalitou. eScribe totiž přesně zapadá do strategie Ery odbourávat společenské překážky a zpřístupňovat služby všem bez rozdílu," říká Martin Kovář, ombudsman Poštovní spořitelny.

Era eScribe oceňují sami klientští pracovníci, kterým usnadňuje komunikaci se sluchově postiženými klienty. „Dorozumívání se sluchově postiženými klienty bylo do zavedení simultánního přepisu mnohdy komplikované a zdlouhavé a hrozilo, že dotyčný nedostane informace, pro které si přišel. Teď už je takovýchto situací minimum a my jsme rádi, že klientům i sobě šetříme čas – průměrná doba jednoho přepisu zabere 4 minuty a 20 sekund - a hlavně můžeme všechno velice srozumitelně vysvětlit," říká Martina Bočanová z pražského Era finančního centra v Revoluční ulici.

Naši partneři:

HelpnetGreen Doors Fokus Praha Časopis Vozíčkář Časopis Vozka Časopis Psychologie Dnes Bayer

Spolek Dobré místo, z.s.© 2011-2024 Lidé mezi lidmiZdravotně-sociální portál |