Jako člověk, který nedokáže být před Bohem neupřímný, se stále pohybuji v jakési zemi nikoho na hranicích mezi křesťanstvím a atheismem, neschopna před Bohem s čistým svědomím prohlásit, že existuje. Jsem jakousi pokoutnou existencí krčící se v kostele před ostatními věřícími, kteří hrdě, bez pocitů viny řeknou: „věřím v těla z mrtvých vzkříšení a život věčný, amen.“ Chodím do protestantského kostela, ale když před někým prohlásím, že jsem protestant, musím se stydět. Vždyť ani nevím, proti čemu vlastně protestuji, a když ti lidé začnou klást doplňující otázky, raději zradím Boha jak svatý Petr. Spíš bych měla prohlásit, že jsem protestant z vůle rodičů, což by byla pravda, ale se slovem „protestovat“ by to mělo pramálo společného. Ještě bych měla dodat, že se hlásím k protestantům, protože jsem srab a katolická víra je pro mě moc silný kafe. Nicméně chodím ke katolíkům okounět a oddávat se jejich rituálům, které jsou pro mou dětskou duši lačnící po atrakcích intenzivním emočním zážitkem srovnatelným s projížďkou na horské dráze. Tím spíš se pak nemůžu upřímně prohlásit za protestanta, protože bych právě proti tomu musela protestovat.
Další potřebou mé duše je jevit se druhým vždy v dobrém světle a to se mi v roli evangelíka také nedaří. Například, když je evangelík na výletě v cizím městě a zabrousí do kostela, nerozeznáte ho tam od turisty a to je ostuda, kterou nejsem schopna unést. Vyhne se svěcené vodě, nepoklekne, nepokřižuje se, ani oltáři a obrazům nevzdá hold. To potom celá ta zlatá pompa ztrácí svůj duchovní význam a jeví se spíše jako hřích. Jak tedy vypadá má podoba víry? Jsem zároveň evangelík, katolík a ateista, což v kombinaci s mou potřebou vycházet dobře s lidmi vede k přístupu kam vítr tam plášť, za což se velmi stydím, ale myslím, že je to jenom logické.
Když v pubertě nosila tričko s nápisem Crazy girl, nevěděla, jak doslovně ji to jednou bude vyjadřovat. Pro ni to znamenalo divokost, živelnost a radostnost, kterou se v té době pyšnila. V sedmnácti letech sestoupila do pekel. Začalo to osudným zjištěním, že strach ze strachu způsobuje strach. To způsobilo depresi. Jako odpočinek od deprese přišla mánie a nakonec vše vyvrcholilo psychózou. Od té doby trpělivě leze z propasti. Nálepky, kterými ji lze v současné době popsat, jsou „učitelka jazyků,“ „literátka,“ nebo „intelektuálka“ zároveň však „invalidní důchodce.“ Ona sama se identifikuje s vlkodlakem.