„V naší bance se dlouhodobě zaměřujeme na podporu aktivit, které posilují diverzitu, a tedy poslouží nejrůznějším skupinám. I proto jsme se rozhodli jako jedni z prvních v Česku přizpůsobit některé pobočky také klientům s poruchami sluchu,“říká Milada Franek, mluvčí GE Money Bank. „Hlavním cílem novinek je, aby se neslyšící v naší bance cítili dobře, nebyli ničím omezeni a dostali všechny informace, které potřebují,“dodává Milada Franek.
Smíchovská pobočka, upravená pro lepší komunikaci s neslyšícími, bude doplněna o stoly, uzpůsobené na přítomnost tlumočníků tak, aby na ně neslyšící dobře viděli a při odezírání je nerušily lampy či jiné zdroje světla. Klienti zde budou mít také větší soukromí, než na běžné pobočce.
Tlumočníci zatím dvakrát v týdnu
V pobočce GE Money Bank v Praze 5 na Andělu (Nádražní 61) bude během testovacího provozu do konce srpna připraven tlumočník do znakového jazyka vždy v pondělí mezi 9.00 až 12.00 a také ve středu v době 12.00 až 17.00. Speciálně upravené pobočky s vyškoleným personálem by měly postupně přibývat i v dalších velkých městech. GE Money Bank chce pro neslyšící upravit minimálně osm poboček, ve kterých se počítá také s možností online tlumočení přes notebook či tablet.
GE Money Bank spustila web pro neslyšící
Zájemci o služby a produkty GE Money Bank z řad neslyšících mohou využívat také nový web, který je vytvořen speciálně pro ně www.bankaproneslysici.cz.