A zase jsem se vytočil! A zase v tom mají prsty administrativní pracovníci, se kterými mám tak špatné zkušenosti. Tentokrát to byli ti z České pojišťovny. O co vlastně šlo?
Na jisté pobočce výše uvedené společnosti jsem pro špatné zhodnocení mých dosud těžce naspořených peněz své připojištění rušil. Protože jsem si ho ale předplatil dopředu o jeden a půl roku, přišel bych tak o státní příspěvky na tuto dobu. Proto jsem hned založil smlouvu novou s minimálním měsíčním vkladem i příspěvky od státu. Pro administrativní pracovníky to však bylo asi příliš složité. Požadoval jsem převedení části peněz ze staré smlouvy na novou v rámci jedné společnosti. Na pobočce proto několikrát telefonovali na ústředí České pojišťovny s výsledkem, že to je možné ba dokonce bezproblémové. Pak jsem po pouhých několika dnech volal přímo na ústředí výše uvedené společnosti a byl mi řečen pravý opak-možné to není. Administrativní pracovníci si během pouhých několika dní vyloženě protiřečili a tvrdili věci zcela protikladné.
Jak je to možné? Jací administrátoři to na těch teplých židlích v teple kanceláře vlastně sedí? Je jejich přístup k práci opravdu profesionální? Odpověď na tuto otázku si po přečtení těchto řádek dejte sami. Mě je jasná! Já se při psaní svých článků musím zodpovídat za každé slovíčko. A oni? Takový renonc!!! Ale sedět si v teplé kanceláři budou klidně dál. Kdyby bylo po mém, zahnal bych je do ,,fabriky k mašině" jako dělnice, nejraději na úkolovou mzdu. Tam by museli teprve máknout. Tam by jim žádné ,,renoncy" neprošly. Novou smlouvu o penzijním připojištění okamžitě stornuji. S touto společností už nechci mít nic společného. Aby také ne, když má takové zaměstnance.
Ti administrátoři, se kterými ,,jsem měl tu čest" hovořit měli ještě štěstí, že jsem se při hovoru neuchýlil k sebemenším vulgaritám. Co by si také na mě při mé psychiatrické diagnóze-těžká až extrémní porucha osobnosti mohli vzít?
Luboš Hora-Kladno